środa, 28 września 2011

Banany kokosowo - cynamonowe


Ha! Może to i prawda, że z mężczyzn są nieźli kucharze. Spędziłam dzisiejszy dzień poza domem, w którym zostawiłam chłopaka mojej córki i syna. Obaj lat ponad 20... Wychodząc pokazałam palcem kawałek indyka w lodówce i powiedziałam, że moim marzeniem jest wrócić na gotowy obiad... I tak się stało! W wielu garnkach znalazłam piękne kawałki pikantnego mięsa, parujący ryż, coś w rodzaju ratatouille i pyszny deser. Banany kokosowo - cynamonowe :)





"Banany kokosowo-cynamonowe"

- 4 banany
- puszka mleka kokosowego
- 2 duże łyżki cukru
- 1/2 łyżeczki cynamonu

Mleko podgrzewamy w garnku. Dodajemy cukier i cynamon. banany kroimy w plastry i wrzucamy do mleka. Gotujemy na małym ogniu 5 min, ale nie dłużej, żeby się nie rozpadły.
Mnie smakowały bardzo, bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz