wtorek, 12 sierpnia 2014

Muffinki z borówkami amerykańskimi

Muffinki z borówkami amerykańskimi
Znowu muffinki! Ale tym razem mój nastolatek poprosił o ich przygotowanie. A jest to niezwykłe, że o coś poprosił. Moja kuchnia jest bowiem niesmaczna i nic nie potrafi zrobić. Ani kurczaka jak w KFC ani paluszków z kurczaka jak w McDonaldzie... Poczułam się więc wreszcie doceniona i zniknęłam w kuchni... na chwilę. Muffinki robi się bardzo szybko.














"Muffinki z borówkami amerykańskimi"

- 130g mąki
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 110g cukru
- 2 jaja
- 150ml mleka
- kropla zapachu waniliowego
- garść borówek amerykańskich

Z wszystkich składników miksujemy gładkie ciasto. Na końcu wsypujemy borówki, kilka zostawiamy do dekoracji.
Nakładamy łyżką do papierowych foremek, dekorujemy pozostałymi borówkami  i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180stC. U mnie tym razem się piekły prawie pół godziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz