niedziela, 28 lipca 2013

Kurczak tandoori

Na słoneczny dzień słoneczny kurczak.. i na pochmurny pasuje. Tym bardziej? Ja zjadłam na grzance, ale wiadomo, że z ryżem to lepsza kombinacja. I jeszcze plasterek cytryny...
















"Kurczak tandoori - chicken tandoori"

- 4 piersi kurze

Na marynatę:

- 100ml jogurtu pełnotłustego
- 3 łyżki oliwy
- ząbek czosnku posiekany
- mała cebula posiekana
- 1 łyżka turmericu
- 1 łyżka ostrego curry
- 1 cm startego imbiru

Składniki marynaty wymieszać, ale nie w metalowej misce. Kurze piersi podzielić na mniejsze porcje i dobrze je zamoczyć w marynacie. Wstawić do lodówki na 12-24 godzin.
Można zgrillować, pychotka. Ja byłam bardzo głodna więc obsmażyłam z obu stron na złoto.

2 komentarze:

  1. ciekawy pomysł:)muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam za dużo.. jutro sprobuje polozyc tego kurczaka na zielonej salacie i pomidorach :)

      Usuń