poniedziałek, 23 września 2013

Sernik bez glutenu z mango

Kolacja dla gości to fajna rzecz, ale przy deserze żal mi się zrobiło mojej bezglutenowej Panny i pomyślałam, że zrobię takie ciasto, którym i ona będzie się mogła cieszyć. Najłatwiej mi zaeksperymentować na serniku, a rezultat wyszedł taki, że dla córy został tylko jeden kawałek!















"Sernik bez glutenu z mango"

- 1 kg przetartego sera /mój zmielił malakser/
- 5 jaj
- 50 g masła
- 4/5 szklanki cukru
- 4 łyżki mąki bezglutenowej
- 2 krople zapachu waniliowego
- 1 mango

Ucieramy cukier z żółtkami. Dodajemy porcjami ser, masło i mąkę. Osobno ubijamy białka, mieszamy z masą, dodajemy zapach, wylewamy na wysmarowaną tłuszczem blachę.
Avocado obieramy ze skórki, dzielimy na cząstki, układamy na cieście.
Pieczemy przy 180stC - u mnie było gotowe wyjątkowo szybko, bo w 40 min. Zazwyczaj zajmowało to 50 min...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz