czwartek, 22 sierpnia 2013

Jajecznica z pomidorami z domu rodzinnego

Popisowe danie na śniadanie w moim domu rodzinnym... Mistrzami byli tak Mama jak i Tata. Jedyny zapach, jaki bezkonkurencyjnie wyciągał mnie z łóżka. Dzisiaj się okazało, że kolejnym fanem tego dania jest mój Malutki... nie udało mi się zjeść samodzielnie. Musiałam chować talerz na półkę, ale w końcu wymiękłam i podzieliłam się szlachetnie :)













"Jajecznica z pomidorami"

Na 1 osobę:

- mała cebulka
- pomidor
- pieprz, sól
- masło
- zielenina do przybrania
- 2 jaja

Cebulę obieramy, siekamy drobno. Pomidor parzymy wrzątkiem, ściągamy skórkę, kroimy drobno.

Na patelni rozgrzewamy masło / nie oliwę, stracimy połowę smaku!/. Wrzucamy cebulkę, przesmażamy, posypujemy startym pieprzem, dodajemy pomidor. Mieszamy przez 3-5min, ażpomidor zmięknie i odparuje nadmiar soku. Wbijamy jaja, solimy, mieszamy.
na wydaniu dekorujemy zielonym.

A oto dowód na super-smak! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz