niedziela, 3 listopada 2013

Deserowe naleśniki biszkoptowe

Deserowe naleśniki biszkoptowe
My mieliśmi na śniadanie, ale są dobre na każdą okazję... Najmłodszy jadł oczywiście z cukrem pudrem, ja z dżemem... pożałowałam, że nie zrobiłam przecieru śliwkowego, pasowałoby idealnie!
















"Deserowe naleśniki biszkoptowe"

- 4 jaja
- szklanka mąki
-szklanka mleka /czy ludzie mają jeszcze szklanki? ja odmierzam kubkiem..../
- szczypta soli
- łyżeczka cukru
- łyżka masła, miękkiego

Do miski lub rondla wbijamy żółtka, cukier, sól i masło. Ubijamy trzepaczką, dolewamy mleko, wsypujemy mąkę. Dobrze mieszamy.
Osobno ubijamy białka, doajemy do masy z mąką.
Smażymy na gorącej patelni.
Ja część usmażyłam na maśle - myślałam, że będą smaczniejsze, a część na oleju. Ku mojemu zdziwieniu na oleju wyszły delikatniejsze. Może to był naprawdę dobry olej? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz